Byly jsme třetí!

30.03.2011 17:08

Byly jsme třetí!

26. března jsme vyrazily s Luckou Stemmerovou s Atýskem a Bárou Potůčkovou se Zeldou na naše první neoficiální agility závody. Nijak jsem se tím nestresovala, protože jsem soutěžit nechtěla. Daisy měla za sebou dohromady 4 tréninky agility v Divišově a pár skákání přes to, co se našlo. Zkráceně – neumíme toho moc. Takže jsme dorazily a Lucka s Bárou do mě začaly hučet, že bych to měla zkusit, když už tam jsme a že pes může překvapit a tak. Moje výmluvy moc nezabraly a já se prostě nechala ukecat. :)) Samozřejmě se dostavila okamžitá nervozita, pomalu jak před nějakou zkouškou ve škole, ale Daisy ještě nic netušila, takže tam flegmaticky koukala po ostatních.
Zařadila jsem jí pro začátek do kategorie Medium - začátečníci. Po zahřívacím kole (HŘE), kdy Daisy zvládla s přehledem všechny tunely, jsem všechno zkazila já, a to tak, že na konci parkutu mě čekal matematický příklad, který by mi dělal problém i normálně, natož ve stresu z toho, že jsme na prvních závodech. Takže po tom, co jsem vydedukovala, že 8x5 je 45 jsem si nejen, že připadala jako debil (proč to takhle nenapsat), ale ještě jsem měla výčitky kvůli Daisy.
No, vrátila mi to posléze. Parkury byly pro začátečníky jednoduché, ale pro nás vážně docela složité, protože jsme prostě nic takového nedělaly. Vždy maximálně 4-5 překážek, ale na závodech jich bylo 7-8. Nicméně Daisy všechno proběhla vcelku výborně. Sice jsem jí musela do některých tunelů skoro rvát, protože povel "Skrrrrz" jí tak rajcoval a připomínal moje "Drrrrž", že jí připadalo mnohem zábavnější se mi zakusovat do ruky a skákat na mě. :D Nechápu, kde se ve mně vzalo to ovládání a ani jednou jsem na ní nezařvala. :)) Po této zkušenosti měním Skrrrz na Tunel, naštěstí to pochopila hned. Na to, že byla Daisy na prvních závodech a měla za sebou 4 tréninky mám pocit, že je Daisy prostě VÁŽNĚ DOBRÁ!
Upřímně, konkurence nebyla velká, ale nějaká tam byla a když nám vyhlásily dvakrát třetí místo, šla jsem si pro cenu napyšněně, jako kdybych šla pro medaili z Olympiády. :)) Daisy si tedy pochutnala na psím salámku, který vyhrála a já odjížděla s báječným pocitem, že to, co dělám, má opravdu smysl a hlavně - strašně nás to baví. Takže díky Lucko a Báro, že jste mě překecaly! :) A nesmíme zapomenout - GRATULUJEME ATÝSKOVI za celkové třetí místo v začátečnících a ZELDĚ za celkové třetí místo v pokročilých! :)

Malou novinkou je i to, že máme vyrobené domácí skočky, přes které skákáme a chystáme si pořídit i tunel.

A další, méně příjemná - dnes jsme byli s Daisy u veterináře, protože se jí objevila už po druhé reakce na bleší kousnutí, takže máme antibiotika a trochu klidnější režim.
 

—————

Zpět