Pokračujeme :)

30.05.2011 13:39

I když neaktualizujeme stránky tak často, jak bychom chtěly, neznamená to, že nežijeme. :) Ba naopak, sice jsme nebyly už hroooozně dlouho na vlašimském cvičáku, ale bylo to proto, že se pořád něco dělo. Chodíme na dlouhé procházky, pořád cvičíme základní povely, ve kterých se Daisy neuvěřitelně lepší, chodíme na AGI tréninky a hodně cestujeme. Nejoblíbenější činností je plavání. Konečně jsme se dočkaly, a tak se vesele potápíme atd. Dokonce jsem se já, jakožto obrovská odpůrkyně běhání donutila a byla jsem s Daisy jednou běhat. :D Už to je úspěch, ale za měsíc už MUSIM běžet canicrossový závod, i když jen v začátečnících. Tak doufám, že to vyjde. Teď, po sportovním víkendu, má Daisy na kontě předposlední místo v canicrossu s Honzou Bartůškem (ano, je to ostuda, ale s mým vlastním psem běží někdo jiný) :)) a 5. místo z 6 v neoficiálním AGI závodu. V pejskovi chyba nebyla, jen panička zazmatkovala a dělala fatální chyby. Takže příští týden znovu, v klidu a bez zmatkování. :) Snad se zadaří! Co na to Daisy?

 

Daisy říká:

Panička byla zase na dva dny konečně doma, nenechávala mě doma hlídat barák (stejně mě to štěkání po sousedovi a jeho tlustym jezevčíkovi nebaví!) a neodbývala krátkou procházkou. Hned v sobotu ráno jsme jeli k mýmu nejoblíbenějšímu rybníku. Dokonce tam byla i moje skvělá kámoška Zelda, která mě sice pořád ignoruje i přes to, že se tak snažim a dolejzám. Nevim proč mě panička hned nepustila si jít zaplavat, musela jsem zase běžet jak trdlo s Honzou, kterýho vůbec nemusim poslouchat, tak nevim, proč po mě pořád chtěl, abych pustila s tlamy vodítko (vždyť je to hrozná sranda!), ale tak aspoň něco. Potom konečně nastala moje chvíle a já si mohla užít vody s dalšíma kámošema. Večer jsem se mohla zase projet výtahem (hurááá se Zeldou!) a pak se po náročnym dni trochu vyspat. Druhej den jsem jela v šílenym vedru autem někam daleko, ale bylo to fajn, mohla jsem si zase po delší době zaskákat na parkuru. Když jsme běžely s paničkou poprvý, přestalo mě to trochu bavit, v tom tunelu bylo hrozný vedro a panička tak hezky mávala rukama, že jsem se mi zdálo lepší jí trochu pokousat, jako to občas ze srandy děláme, ale ona s tím nesouhlasila, tak nevim no. Podruhý mě to fakt bavilo, ale medaili jsem nedostala. Skvělý bylo, že jsem pak mohla trochu provokovat takovýho krasavce berňáka, byl to fešák. Jupííí, podařilo se mi oslnit dalšího chlapa. No jo, ostatní feny by si zě mě měly vzít příklad. Klidně jim poradim, jak na ně, stačí pár úsměvů, svůdný pohled, letmý dotek packou a pak už jedééém, hrajem, koušem... :)) Večerní koupání se smečkou bylo taky super, dala jsem si zase pár vyhlídkových plaveb, závod se Zeldou (už jí pomalu dohánim a hlavně se mnou začala trochu kámošit – několikrát se na mě podívala!!!) a přinesla pár klacků. Prostě fajn víkend. :)

—————

Zpět